onsdag 19 juni 2013

SPARREHOLM


PROJEKT VÄXTHUS - OVE RÖJER

Här kommer några bilder från "växthusprojektet", och på dom kan ni bland annat se vinkelslips-virtuosen Ove och lastväxlar-Carlsson från Uddevalla med kollega. Jag var ju bara några mil därifrån så jag brände över lite snabbt med fika och macka så chefen skulle orka med att jobba lite. Men kanske mest för att jag var lit e nyfiken på att se honom göra det "live". Och när jag kom fram så kunde man ju snabbt konstatera att det var en himla massa rör och bråte. Jag som trodde det rörde sig om en mindre ja... växthus, men här pratar vi hundra meter långt liksom och rören gick hela vägen utan skarv osv, i flera flera vändor. Det kändes jävligt svår-rivet om man säger så.
Och jag tror dom insåg det själva för vad jag förstod så har man tagit en mindre paus i arbetet nu ;)

Bra jobbat gubbar!!










"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar