fredag 21 juni 2013

TREVLIG MIDSOMMAR


FEST FEST FEST - TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER

Jag hoppas ni får en underbar midsommarafton med en massa god mat och dryck, kanske lite lekar och danser på det också. Själv firar jag mest hela dagarna just nu känns det som, studenten, midsommar, semester... men det är ju härligt med dessa tider. Eller hur :)

Min yngsta grabb Ludwig (den fotbollstokige) tog studenten i år.

Och äldsta killen Max med sin sambo Suss... och min lilla underbara Wera


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig en trevlig semester nu efter allt firande. Ska försöka hålla "Föråkarfanan" högt i Vingåker under nästa vecka. Så koppla av nu och vila upp dig så vi orkar med att komma tillbaka.

    Trevlig semester..//Ove

    SvaraRadera