tisdag 25 juni 2013

SUCK OCH STÖN


SEMESTER - KAN NÅGON BARA SKJUTA MIG, TACK

Jaha ja, här kliver man av jobbet för ett par sköna semesterveckor med förhoppning om att få sköna sovmornar, soliga dagar i hängmattan och kanske härliga upplevelser. Och vad får man.... jo en förkylning från helvetet som håller på att ta livet av mig. Jag har ALDRIG haft en huvudvärk likt den här, den väcker mig flera gånger om nätterna och ibland ser jag liemannen le mot mig i dörröppningen. Ångest och dödsattacker om vartannat och hela tiden svettningar, blixtrar och en kropp som skriker av smärta i varenda led och muskel. Ok, nu dag tre och lite lugnare, så vem vet, jag kanske kan stå och gå imorgon igen... Förresten, "man mår väl som man förtjänar" som en arbetsgivare en gång sa.




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar