måndag 15 juli 2013

I´M BACK



DEJA VU´ - UTAN ULRICA

Idag var man så tillbaka efter några veckors skön semester, och det kändes ju helt ok faktiskt. En drygt femton mil lång resa i Stockholms län och besök hos trevliga kunder i bland annat Vallentuna, och allt i strålande solsken och det med "Sommarpratarna" på radion, sämre dagar har man ju varit med om. Lite skoj också att man landade i Kragsta, som jag besökte förra året tillsammans med Ulrica från Länsförsäkringar som ju "pryade" en dag med mig i bilen. Saknade dig idag.

På vägen dit låg jag bakom en "Google-car", ni vet dom där som åker och filmar alla vägar osv. Och jag gjorde allt jag kunde för att göra fula miner och "moona" där bakom honom/henne. Måste kolla i framtiden om det kom med något någonstans, säger dock inte vilken väg det gäller... än haha. Förresten, vilket jättejobb dom gör, att ligga och krypköra på alla dessa småvägar, och vilken logistik dom måste ha. Och från Holland kom dom också (!)


Augusti 2012, Ulrica jobbar stenhårt som "Föråkare"... häng på en sväng igen vet ja. Sista chansen nu. Vore ju skoj att luncha med samma gäng som senast på det där "haket" där ni blev så populära ;)

Google-bilen

SVERIGE ÄR FANTASTISKT!!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar