torsdag 3 mars 2011

HALLAND KLART - CHECK


Idag var det så sista resan in till Stena Halmstad, och det var nog lika bra det med tanke på hur det såg ut där efter två veckors attack av sex-sju föråkare ;) Jag tog några bilder men väljer att inte lägga upp dom här, men det var smockfullt i den container vi lagrade i kan jag säga.

Ser ni Stena-karavanen... och mina burn-streck efter omkörningen ;)
Hotell Strandbaden Falkenberg, de senaste veckornas föråkar-högkvarteret.

Kvibille-ost mmmmuuuu...



Och så veckans bild.... Sandlådorna i Getinge. Länsförsäkringars logga lyste som små solar över hela bygden, smart sponsring.

Men nu är det alltså över med långresorna, i alla fall i någon/några veckor, för det är mycket snack om Skåne bland vissa just nu. Men det det ska bli kul att få möta våren där nere, även om vi först ska köra av Södermanland nästa vecka, Eskilstuna here I come! (om jag nu får mitt mtrl någon gång?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar