fredag 4 mars 2011

SNART HELG

Äntligen fredag!! Som vanligt så måste man ju försöka slänga in några sista rader innan helgen och vad passar väl bättre än en "kortis" med ett budskap som kanske inte löser världsproblemen men som kan vara nog så viktigt ;)

Vad det gäller jobbet så sitter man här, tillbaka på ruta ett. Papper, penna, excel, hitta.se, mobiltelefonen och en sverige-atlas. Försöker förbereda Södermanland så gott det går för det är ju dags för det länsbolaget att starta upp kommande vecka. Men så kan det gå ibland, lite surt att det ska strula men vad gör man liksom? Nä, jag tror jag åker och spolar av Transportern istället, den behöver lite omvård och fredagsmys den också. 160 mil och 1,1 ton last denna vecka.

Förresten, har ni sett filmerna från BBC, "Funny Animals"? En del är sjuuukt roliga och det är bara en tidsfråga innan det kommer en svensk variant på tv, kom ihåg var ni läste det först.... Ha en underbar helg på er ;)

ps. Tre Saker Som Gör Mig Glad Just Idag

1. Stolt pappa kan avslöja att lill-grabben gjorde a-lagsdebut igår (som anfallare), och att det blev både mål och vinst. Stort!!

2. AIK tog sista chansen och bortaslog starka Linköping med 1-2. Hela Sverige kan få fel om AIK lyckas kriga till sig slutspelsplatsen. Stort!!

3. Ny Londonresa på gång, alla mina senaste utgifter har kommit in på kontot. Och jag gick plus. Nu är det bara att välja dag, matcher och pubar. Stort!!

Vad gör dig glad?? Våga svara ;)

1 kommentar:

  1. TIO timmar senare och inte en enda kommentar. En död blogg är en ingenting att jobba på, sorry men nu lägger jag ner.... eller pausar någon månad. Jag har en annan blogg som lever betydligt mer än denna. Ha re alla ;)

    Sista inlägget kommer inom kort....

    SvaraRadera