onsdag 30 mars 2011

SKÅNE-RAPPORT

Sverige, Skåne, Sjöbo.... talgoxarna kvittrar sig hesa, snödroppar och krokusar i en färgorgie, damerna lättklädda och leende. Livet börjar så sakteliga att ljusna känner jag, hoppet växer!! Jag har precis varit ut och hälsat på hemma hos Slawomir, fikat lite och fått mera jobb haha. Den killen är ju helt underbar, vad vore HSR utan hans entusiasm och lojalitet? Tack för "kaffet" mannen! På tal om tack.... Micke på Krepart (som för övrigt har en underbart vacker hemsida), Jocke på Mobilcenter.... vilka killar!!!

Hade lite fler bilder men jag har lite strul med mobilen, så dom kommer kanske under morgondagen. Måste tanka över dom till datorn blabla osvosv. Men just nu måste jag ÄTA!! Har inte fått en matbit i magen på hela dagen, och jag tror jag kollar in "Uppdrag Granskning" samtidigt, det var visst något med Stena. Men man ska ALDRIG tro på massmedias vinklingar, tro mig, jag är Gnagare ;)


ps. Radio Skåne suger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar