lördag 12 mars 2011

SENT VECKOSAMMANDRAG


Sen fredag och ett litet obetydligt blogg-inlägg, så ni inte missar var jag håller hus liksom. Som ni ser på skylten så far jag omkring som en dåre i Södermanland just nu, och inte blev det bättre när hela styrkan smet iväg till Skåne och langade över resterna till mig ;) Men ok, jag ska inte gnälla över det för jag trivs i trakterna. Men GUD ge mig kartor!!!!


Släppte förbi Ove med passagerare Almen, på motorvägen mot Nyköping (tack för kaffet vidS Sillekrog ;) och ett möte med Länsförsäkringar, och jag hoppas verkligen att det gav positiva vibbar där. Förresten, ser ni hur han vinglar på vägen förresten, kollar väl i back-kameran på en fet Transporter med Lightforce som bara ligger och lurar där bakom haha


Vingåker och den ökända outleten. När jag ringde hem så skrek dom i luren... KÖÖÖÖP!!! Men jag skyllde på taskig mottagning och prasslade lite snyggt med ett hopskrynklat transportdokument "Hal..å... hö..s. då...gt... ringe.... se... ". F*an, jag var in förra året och då försökte dom lura på mig en Henry L vinterjacka i april för halva priset 2500. Visserligen skitsnygg men jag vill ha årets ;)


Snabbfika med Leif GW och Janne G, lite grillad grizzlybjörn och ett kvartsfat rödtjut med grabbarna på Fagerhult... men jag drog tidigt på morgonen då jag vaknade av att Leffe låg och sov sked med mig och mumlade om att han hade farligt avfall.


Och så här såg det ut hemma hos mig idag vid femtiden, sorry Lasse men övertid kommer tyvärr. Men skam den som ger sig, nu tror jag att nästa vecka är fixad. Älskar "mina" kunder!

TVÅ SNABBA!

- Katastrofen i Japan, behöver jag säga mera? Man blir ju rädd, ledsen och förundrad. Vad är det som händer på vår jord. Läskigt är bara förnamnet.... tyst minut!

- Lilla AIK spelar skjortan av rika HV71, och ingen njuter mer än jag. Ibland blir det bra rättvist, men då krävs det hjärta, smärta och själ. Inte pengar ;) Så jag avslutar detta inlägg med en glad liten "truddelutt", mål-melodin som ljuder inne på Hovet varje gång AIK gör mål.... njut hehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar