fredag 18 mars 2011

VECKA 11

Jaha ja, så har då vecka 11 passerat revy och ytterligare 37 kunder har fått sitt besök från en trevlig ung man från LF/HSR. 2500 kg har lastats via mina händer och 125 mil har avverkats på slingriga och isiga, men mestadels rå-skitiga vägar i Södermanland. Jag har dock en hel del kunder kvar, var kom alla ifrån?? Hittar nya i databasen hela tiden, är jag med i "Dolda Kameran" eller? Nästa vecka jobbar jag i Katrineholm/Gnesta och Nyköping och jag hoppas bli klar med hela länet.

Var hamnar jag nästa vecka? Skåne säger vissa, helt ok säger jag, dom har väl vår och en massa fruntimmer i kort-kort typ ;) Få se om det fungerar bättre än planeringen för Södermanland, man kan ju alltid hoppas hehe. OBS. Jag vill bara ha MALMÖ och HELSINGBORG!

Ha en trevlig helg allihopa, kolla in lite senare.... kan komma något mera känner jag ;) ;)


KALKON... en återvinningsstation i Norrtälje, och det luktade vidrigt!!! Skärpning Kommunen!


KANON... Dahlin/Hettings GPS:er jämfört med min gamla skithög med en display som knappt fungerar längre. Skärpning Kontoret!!

KALKON.... Ove som skickade den här bilden på sig själv, åren går Ove hehe

KALKON... Den där "#¤#¤%&(/&%¤%#"%& vintern!!!!!!! Skärpning Kung Bore/Jesus och alla andra ansvariga!!


KANON.... snart är våren här och man kan rulla ut tvåhjulingen och köra lite i smyg. Och en del köper stödhjul också haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar