lördag 7 januari 2012

KONTAKTSVÅRIGHETER

TRÖGA LEDNINGAR I NORR - MEN DET KOMMER MERA

Det är fullständigt omöjligt att ladda upp bilder på det internet jag har just nu, så tyvärr, det får komma senare. Det är knappt att man kan koppla upp sig och skriva ens, rena stenåldern liksom. Men ska jag vara ärlig så händer det inte så mycket då vi mest häckar inomhus pga av kylan och all snön. Skotern är trasig och det är ljust fyra timmar mitt på dagen, och då "sparkar" man till affären och bunkrar upp med en massa onödigt godis. Men jag ska försöka återkomma inom kort med någon bild, om jag nu orkar vänta tjugo minuter per bilduppladdning... zzzzegt! Nu blir det V75 och tilltugg.

Sköt om er och njut av helgen, det gör jag ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar