tisdag 3 januari 2012

GOD FORTSÄTTNING

BLOGGEN LITE SÖMNIG - BUT STILL KICKIN


Hoppas ni överlevde helgerna allihopa, själv är jag nog mest proppmätt men annars väldigt nöjd måste jag säga, och min ledighet är ju inte slut än. Så imorgon bitti packar vi bilen och sticker upp till Jämtland för en vit vecka, alltså då menar jag snö och inget annat haha... inga dumma nyårslöften här inte ;)

Det här är egentligen ett helt onödigt blogginlägg men jag ville bara visa att jag lever och sen hade jag hittat några smått sjuka bilder på nätet. Ni kanske redan hade sett "Kjergabolten" i Norge men jag hade missat det här otroliga stället, en stenbumling inkilad mellan två gigantiska berg. Och jag kan upplysa om att det är ca 995 meter till touch down om det vill sig illa... huvva!




 
Och här är något läskigt för er som fick en cykel i julklapp. Nog pirrade det i min mage när jag kollade in filmklippet i alla fall, skulle ju knappt våga gå där liksom, fy. Nä det är bra mycket mysigare i Transportern på E4:an med en kokhet java i mugghållaren och lite go musik i stereon.




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar