lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR ALLA


BARA EN DAG KVAR NU - VI HÖRS 2012

Tänkte att det var lika bra att slänga in en liten nyårshälsning redan nu, man vet ju liksom inte om man hinner med det hela under morgondagen. Och dan därpå drar vi norrut mot underbara Jämtland, och jag längtar så det värker, ja ni ser ju på bilden. Hörde dock att skoterägaren hade kvaddat den rejält och jag är lite orolig att han inte lånar ut det nya monstret. Men till alla er som någon gång kikat in på den här sketna bloggen, så önskar jag er ett....

RIKTIGT RIKTIGT GOTT NYTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR....
(och må vi få ett bra föråkarår)

Kanske kanske att det kommer en "årets-lista" men det kräver sitt arbete så ha lite tålamod haha. Man måste ju tänka lite försiktigt också, glöm inte det, inte helt enkelt haha ;) Men jag kan ju redan nu avslöja att jag som rookie 2008 hade runt 250 kundbesök och att det i år stannade på ca 700, snittet/dag? Ja jag är iaf nöjd, men då har jag gett järnet också, fråga Lena som knappt har träffat mig! Tack alla som har stöttat och uppmuntrat hela tiden och som litar på oss få som är kvar.
Vi ses och hörs 2012... PUSS!

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. Gott Nytt till dig oxå. Du ska veta att din "Blogg" är uppskattad och jag följer den så ofta jag kommer åt en fast dator. Hoppas att du och Lena får en trevlig resa upp och hälsa dom som är mottagliga för en sådan..//Ove

    SvaraRadera