torsdag 15 december 2011

SVERIGE KLART... CHECK!


ÖDESHÖG BLEV SISTA KOMMUNEN FÖR I ÅR

Årets sista kundbesök är avklarat och det innebär även att Östergötland nu är klart, som sista länet i Sverige. Så nu blir det lite långledigt över jul och nyår och tro mig, det ska bli jä**** skönt. De här sista veckorna har "hotellsjukan" slagit till och jag har knappt vetat i vilken stad jag har vaknat upp i, det har liksom varit ett konstant pendlande mellan jobb, jobb och åter jobb. Massor av mil och ständigt okända marker, men jag trivs verkligen med det jag gör och den insats det innebär. Men lite ledighet just nu känns perfekt, dags för personalvård med andra ord. Ladda batteriet, putsa lacken och tanka massor av bränsle, sen kan 2012 komma när det vill ;)

TRE SNABBA
- Kommer med lite onödig statistik snart, lite siffror, kunder och kanske bilder också.
TACK STENA NORRKÖPING för er suveräna service. Hoppas tårtan smakade bra!
- Ny dag och ny lucka. Torsdagen den 15/12 bjuder jag på.....


MANLUCKAN (den där där uppe ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar