fredag 23 december 2011

NU ÄR DET NÄRA


NÄST SISTA LUCKAN - DAMMLUCKAN

Jaha ja, så var det bara en dag kvar till självaste julafton. Så nu är det dags för en föråkare att börja röra på sig lite igen, men herre Gud, vad ska jag köpa? Ingen panik hos mig, det vet ni, men en lätt ångest börja smyga sig på. Vad köper man tex till en grabb som fyllt 17 och redan har "allting", fast faktum är att det får nog bli något så tråkigt som körkortslektioner, för dom får jag ju ändå pröjsa för i slutändan haha. Men som jag alltid säger, allting ordnar sig ;)

Förresten, kom på en sak som jag önskar mig.... eller kan man plocka ut något liknande som friskvård. Någon som vet tro, för en sån här dyna måste väl vara skön för en rygg som gör dryga 5.000 mil om året? Hmmm nä nu ska jag nog gå och kika lite under granen, blev lite julklapps-sugen.






"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar