måndag 5 december 2011

LIITE JULSTÄMNING NU


SNÖFRITT MEN JULSÅNGER PÅ

Ja ni som följer bloggen vet ju att jag brukar julpimpa bilen lite så här i december och nu sitter den där, min kära lilla julgran. En lampa har slocknat och jag letar febrilt ny, men produkten är utgången så det är inte helt lätt. Tomten sitter brevid mig och pepparkaksburkens lock är av, så det luktar lite små-juligt där inne i hytten. Mys ;)

Landade annars på en gård idag där jag fick pyssla lite hehe, men allt går att lösa. Fast en sak blev lite ångest, för det stod en stor "flaska" där med något skumt i. Det röda på korken fick mig att ana kvicksilverinnehåll så jag ringde kontoret för att få ett ok på dom 4-5 liter som den innehöll, men inget svar på någon telefon. Så nu står den fint förpackad i min bil. Miljöfarligt avfall är det definitivt!




Nä nu ska jag träffa Slawomir, vi har lyckats hamna på samma hotell, Hotell Nostalgi i Motala. Så nu blir det en sväng in på museumet för att kolla in gamla bilar osv, jag lär återkomma med en massa bilder någon dag. Kul!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar