lördag 10 december 2011

LÖRDAG OCH NY LUCKA



TIO DAGAR SENARE - BRUNNSLUCKA

Tänkte vänta till imorgon bitti med att skriva detta inlägg, men jag jag var osäker på om jag skulle hinna då... ja det är ju AIK vs Luleå på Hovet osv. Så det blir ett par meningar nu, någon timme efter midnatt istället, och då tänker jag inte på "lucköppningen". Ville bara förmedla några "vanliga" bilder som jag lyckades fånga igår/idag.



Snacka om farligt avfall (FA), och han bara drog. Polisen skrattade när jag ringde.

Í Malexander skrattade inte polisen.. kommer ni ihåg? Usch!!

Boxholms-ost mmmmm


Förresten:
1. Vart har Dahlin tagit vägen, svarar ju inte ens när man ringer längre?
2. Kan inte vaktmästaren tvätta våra bilar framöver, verkar ju lugnt på kontoret ;)

ps. Ironi-varning nu!!!! (hehe)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar