torsdag 22 december 2011

DAN, FÖRE DAN, FÖRE DOPPAREDAN


TORSDAG OCH - ADVENTSKALENDERSLUCKA

Ja nu är det inte många dagar kvar innan tomten kommer, i alla fall inte för oss som varit snälla under året. Själv önskar man sig ju inte så himla mycket nu för tiden, det är mest godsakerna som lockar under julhelgen har jag kommit fram till. Faktum är att jag går redan och öppnar kylskåpsdörren minst en gång i timmen, must, prinskorvar, julskinka osv osv...

Ja just det.... hejdå Gunnel och Kenneth, jag kommer att sakna er något grymt, det vet ni!! Från er har man alltid fått stöd och hjälp och era platser kommer inte att gå att ersätta för mig, Hoppas nu att era dagar kommer att bli helt underbara med en massa ledig fritid, och med lite tur så kanske man får träffa er någon gång framöver. TACK kära ni... kram från Limpan ;)

Fotnot: För er som inte vet så har jag jobbat väldigt nära dessa två personer. Båda två var medarbetare under åren skrotbilskampanjen pågick och jag satt som projektledare på kontoret, Pålitliga, vänliga och kunniga, jag kunde ALLTID lita på dom. Så det svider lite extra hårt känns det som.






"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Var det du som kollade oljan på skogsgården i Malexander?
    Hade du nallat i julkalendern när du satte koordinaten?

    SvaraRadera
  2. hahaha.... kunde ha varit, men nä jag är oskyldig ;) ps. Koordinaterna får vi själva, men försöker rätta till dom om det är fel. Men men, lätt att missa ibland. Sen visste jag inte att ni hade såna nymodigheter som GPS ;)

    SvaraRadera