lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK


FYRA DAGARS LEDIGHET - HUR SKA MAN ORKA

Snacka om att tiden går fort, eller är det bara jag som börjar bli gammal. Kanske en kombination, men nog tyckter jag att det inte var länge sedan jag satt och njöt av ljusslingorna i julgranen. Och nu är det påsk! Och jag som är lite av ett storhelgs-freak bara frossar i förberedelser med ägg, godis, tulpaner, påsköl och björkris med små gulliga fjädrar i hehe. Älskar att umgås med goda vänner och familj, äta och dricka gott samt kanske bli lite "salongs" på kvällskvisten.

GLAD PÅSK PÅ ER!!

Nästa vecka blir det Skåne igen och då Höganäs och Båstad, föråkarna kör verkligen så det ryker "där nere". Stena-filialerna kan tydligen inte ens ta emot oss längre, för vi kör in för mycket? Men det ska nog ordna upp sig så småningom, fast nog har jag lite svårt i att se svårigheterna som vissa andra bara ser ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar