torsdag 26 april 2012

SEGT SOM SIRAP

YSTAD OCH INTERNET - INTE TOPP-TIO DIREKT

Ligger här och försöker lägga in lite bilder men det funkar för segt, det får bli imorgon kväll istället.
Samma sak med den där sketna databasen vi ska jobba i dagligen, omöjligt, den är hel-körd. Trots att jag ibland surfar med full styrka, varför? När ska jag regga mina jobb tro, imorgon hinner jag inte, sen är det långhelg, sen lite semester, sen långhelg igen... bara undrar liksom. Gör det på söndag och skriver trippel övertid så kanske det blir lite fart på kontoret och databasen ;)

Sov gott, alla... Förresten, vad är oddset på att man stannar till och slår "en sjua" på morgonkulan utefter Österlensleden för att två minuter senare mötas av en flaschande föråkarbil när man drar upp gylfen. HETTING!!! Bilder på reeekmacka kommer imorgon hehe



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar:

  1. Onsdag, Torsdag & Fredag vill jag vara med er i Södermanland. Hetting vill, jag vill också att Limpan vill. Tror du att Dahlin vill. Det jag pratar om är att vi tar ett par bira och kollar på någon lokal idrott eller bara hänger på en pub och kollar på andra som står ute och fryser på tv´n..//Ove

    SvaraRadera