fredag 27 april 2012

RESOR RESOR RESOR


VÄRLDENS ÄNDE - OCH DÄR VAR JAG

Så där jag, då har man landat i favoritsoffan igen efter en dryg Ystads-resa, och det med en internetuppkoppling som slår NASA. Borta bra men hemma bäst. Men glädjen blev kortvarig för det visade sig att jag nu måste köra till Stockholm imorgon, Farsta på söndag och Eskilstuna på söndag. Vad gör man inte för fotbollens skull, man kör bara... som jag alltid har sagt till grabbarna "KÖR!!"

Slipper i alla fall Skåne nästa vecka och det känns skönt, även om jag faktiskt trivs där nere. Och det klart att jag hade velat fira Slaowomir som ju fyller år nästa vecka. GRATTIS mannen!! ;)
Här kommer några färska bilder, även om motiven inte blev dom bästa för det var skitväder och lite halvtråkiga "objekt" den här veckan. "Veckans lista" kommer senare eller imorgon, måste äta och dricka gott nu. Skål alla vänner och ha en underbar helg!


Hettings räksmörgås... när jag beställde så råkade säga som jag allid gör "rekmacka", tanten fattade inte och sen härmade hon mig haha

Nu jäklar, en laxa-bit också....

Beachen 2012... och bara jag var där ;)

Skitbestick på Ale Stenar och fiskrökeriet.

Länsförsäkringar i Ystad, fin kåk, fin stad.

Transportern poserar i skogen.

Min tumnagel sitter på "trekvart", fint plåster jag fick på hotellet va haha



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar