fredag 13 april 2012

SKÅNERAPPORT



TUNG VECKA "DÄR UTE" - VAR ÄR VÅREN

Så var då ännu en vecka i Skåne-land avklarad och jag har gjort mitt i Båstad och Höganäs kommuner, nu är det bara för andra att ta över. Men vilken gris-vecka, har ju blåst så hårt att det har varit svårt att hålla bilen på vägen och regnet har piskat en i ansiktet, vidrigt! Trodde jag skulle få njuta av varma soliga vårdagar och jobba i t-shirt, glöm det! Skönt med helg nu och få lite go värme hemma istället. Men på måndag är det dags igen, ner och kriga på bara och högarna med våra goa kunder minskar knappt känns det som. Slawomir har visst 180 till åt mig som ligger och bara väntar i någon ut-korg ;)

Nä ha en trevlig helg allihopa... å skål!


Jag tror inte det va ;)

"Räven raskar (inte) över isen..."

Bara får i Djurgården.

Charmigt, om man är lagd åt det hållet dvs.

Hellre Jägersro för min del.

Bye bye Skaune.

Och min gamla Bettan står kvar och glittrar i mörkret, snyft!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Du överlevde fredagen den 13:e ? ;)
    Jag har hört att i dag den 14 så har nu drivis, snö och hagel uppe i kgl hufvudstaden.
    Jag tog mig bara halvvägs och har sol och fint väder :P
    Ses nästa vecka. Då blir det Malmö ( m-ti ), Staffanstorp ( ti-o ) och Helsingborg ( to ) ;)

    SvaraRadera