måndag 13 augusti 2012

BETTAN OCH JAG


MIN KÄRA TRANSPORTER RULLAR PÅ - VILKEN VAPENDRAGARE

Nu är det fyra tusen mil sedan jag såg henne för första gången och kärleken uppstod, och vi tycker fortfarande om varandra lika mycket. Vi har rullat i ös-regn, snöstormar, hagel-skurar och brännande hetta över i stort sett hela Sverige... och så vill vi fortsätta tills döden skiljer oss åt. Eller ja, jag kanske kan tänka mig en yngre kärra lite längre fram, gubbsjuk som man är.

Vad har vi sett idag då tro, på vägen mellan Norrtälje och Trollhättan? Nja, inte så himla mycket direkt men här kommer i alla fall ett par bilder tagna på vägen.


 Vidriga köer efter husvagns-ekipage som ligger och puttrar i femtio på hundra vägar. Böter på dom!

Stretchande ryssar på rastplats öster om Örebro, och samtliga var väldigt nyfikna på vår lilla kärra.

ADR! Har han utbildning eller?

 Mobil-bild från Jean-Åke, och jag myste lite i min ensamhet hehe

Ur-usel bild.... men uppe till vänster så kommer dom. Flyttfåglarna! Första gänget jag ser i år. Nu är det HÖST!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar