torsdag 2 augusti 2012

HEM IMORGON


ORUST I ALL ÄRA - MEN NU VILL JAG HEM

Alltså det är både vackert och små-mysigt ute på Orust, men eftersom ALLA har semester och bara glider omkring så ska det nu bli skönt att vända Transporter-nosen hemåt igen imorgon. Lite less haha. Sen tar jag en vecka ledigt själv faktiskt, så jag ska inte klaga allt för mycket.

Just nu ös-regnar det och åskan mullrar konstant över Uddevalla, allt medan Volvo-raggarna har lilla julafton ute på gatorna. Själv ligger jag på rummet och fösöker live-lyssna på matchen AIK-Lech Poznan som pågår för fullt uppe i Stockholm. 1-0 i detta nu och det lutar åt en resa till Polen för en föråkare, Slawomir... du får guida mig ;)

Ha en trevlig torsdagskväll alla, jag återkommer under morgondagen. Här kommer några få bilder.

Det kryllar av fina kåkar här med sjöutsikter och lyxbåtar

Tre små sköna killar sålde mamma-plockade kantarelleller och pulverkaffe. Jag handlade ;)

Inte alla som har tio millar på banken

 Snacka om att köra så det ryker, stod vid en busshållplats. Undrar om han med?

Kebab med bröd, femtio spänn.... mätt fortfarande.

 Holländare på böljan den blå


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Snart blir det träff igen, och då ska vi göra som vanligt men försöka göra det lite mera bara.:)O

    SvaraRadera
  2. Ser som vanligt fram emot att träffa alla och umgås lite. Vore skoj om vi hann med en femkamp eller nåt ;)

    SvaraRadera