tisdag 28 augusti 2012

VAR ÄR JAG


 VÄSTRA  GÖTALAND - DINGLE, TROLLHÄTTAN OCH GLENN

Vet knappt var jag är, för Västra Götaland är absolut inte mina trakter om jag säger så. Har aldrig varit här och kört förut och knappt turistat heller om jag ska vara ärlig. Är inte det här det som kallas "Sveriges baksida" ;) Men nu är det bara att inse, här är jag och jag kör så det ryker.... Och angående bilden här ovan så åt jag igår på anrika Pizzeria Hollywood, ägaren finns med i boken "Pizzaresan - En slajs av Sverige".


Grästorp, Såtenäs Garnison F7... och en stor fet Viggen intill vägen

Och så klart man dammar på med lite blogg-bilder. Vi är överallt!!

Höstfåglarna skriker, gäss på väg mot Afrika ovanför Håby (tror jag det heter ;)

Ut mot kusten och helt underbara berg och dal-gångar. Men hur kommer Stena upp hit?

Dingle, vad ska man säga... rean rama banjo-landet (sorry). Men charmigt!

Och en Hetting på Gatuköket så klart hehe... ring-ring, tjena morsan!

.... samtidigt i Uddevalla.

This is it... Ska vi slå till? Öppna upp ett gammalt sömnigt Truck-stop, garanterat succé, jag lovar!

Dagens bonus-bild.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar