torsdag 23 augusti 2012

ULRICA


 FÖRÅKARE MED MEDRESSENÄR - EN GIVANDE DAG

Igår hade jag den stora äran att få med mig Ulrica Hedman från Länsförsäkringar i bilen, en resa som gick över Vallentuna och Märsta. Varför? Jo för att hon och hennes kollega Patricia (åkte med Hetting) skulle få en inblick i vad vi egentligen gör "där ute" om dagarna. Även om jag nu tycker det blev lite väl "enkelt" så var det i alla fall jätteskoj att få träffa båda två, så ett tack till er för att ni stod ut med oss under resan. Hoppas ni fick ut någonting av det hela och att ni nu vet lite mer om vårat arbete. Och till Ulrica kan jag bara säga, du är hemskt välkommen in i min lilla bil igen, när du vill....

Nu laddar vi inför dagens aktiviteter ute på Arlanda Hotellby, och självklart ska kvällens Råsunda-besök bli en riktig höjdare. Törs man ens tänka på att AIK ska kunna rubba stora starka CSKA Moskva, nja kankse inte men jag hoppas verkligen på en vinst och en kul kväll med goda arbetskamrater. Vi hörs mer om det imorgon, sköt om er!!
















"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar