onsdag 8 augusti 2012

OS

 
OM NI NU HAR MISSAT DET - DET PÅGÅR ETT OS

Är det bara jag som börjar ledsna nu tro, skeet, barr, judo, hästhoppning, landhockey, kanoter och tyngdlyftning puh! Alltså missförstå mig rätt men det blir lite mycket ibland känns det som. Och sen vet jag inte om ni tycker som jag, att Sverige bara "floppar" hela tiden... trots att vi ju ganska oväntat faktiskt har tagit en hel hög med medaljer, sju just nu va. Segling 2, brottning 2, triathlon, skytte och ridsport. Förresten, varför är inte Trav en OS-gren, vi ju hade tagit minst 6 guld.

Men alltså det är missar, sekunder, trasiga hästar osv osv osv hela tiden. Nä som sagt, ska bli skönt nästa vecka när det hela är slut, så man kommer upp ur soffan liksom ;)
- Sämst hitills måste ju ändå stavhopparen Alhaji Jeng vara, som inte ens fick börja tävla.
- Bäst får bli skyttet, lyssnade på det hela i bilen och det var riktigt spännande faktiskt.

Annars har jag ju en veckas ledighet just nu så jag njuter och slöar precis som man ska göra. Dock en liten sanning med modifikation då det står ett lantställe och väntar på skrapor, penslar, gräsklippare och röjsågar. Äh, få se om jag orkar imorgon.....

Här kommer ett gäng sköna bilder från OS. Det finns ju miljoner att välja bland men håll med om att några av dom här är lite speciella.

















"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar