torsdag 9 september 2010

ÖARNA

Båt-antalet på Arholma har just minskat med en, för Hetting har varit där hehe. Det var visst några skrothögar som låg och skräpade där ute på ön sedan något år men nu är dom borta och här ser ni beviset. Jolly Roger... på den sketna jollen?



Och självklart så lyste Stena-loggorna vackert ute i solskenet....

Förresten, jag fick en film på mobilen idag från en viss Mr Ove, men det framgår inte riktigt vad som händer, vem som gör vad eller vad dom gör. Jag har dock mina misstankar om vem som sitter bakom spakarna men låter det vara osagt tills jag vet bättre. Jag kallar den för "Grävlingen" så länge. Det ser i alla fall skoj ut... även om det går lite sakta ;)

1 kommentar:

  1. Ja, det var jag som körde, men det var Urban som filmade. Staffanstorp var platsen och det var en 25 tonnare. Klart det var kul att prova på en stund. Urban och jag har kört runt och träffat kunder och leverantörer under veckan i skåne.

    Nu ska jag prova "dockan" och DVDn på frun i helgen. Har någon av er provat hemma????

    Trevlig helg på er alla..//Ove

    SvaraRadera