tisdag 21 september 2010

TVÅ GRADER

Nu jä**** börjar det dra ihop sig, två grader till och det blir is på vattenpölarna. Bara så ni fattar att det är kallt här uppe. Stod just och pratade med Dahlin på en gågata i Östersund och vi hackade tänder båda två. Svinkallt! Som ni ser på temp-mätaren så visar den på 2,3 och i morse när jag stack iväg på uppdrag nummer ett, så var det snöblask på rutan i tio mil... och vet ni att det är tre månader till julafton ;)



Tyvärr så har jag "foto-torsk", jag tankade över bilderna på datorn men allting bara försvann hmmmm. Teknikens värld liksom. Och det var ju lite tråkigt i och med att jag hade bilder på döda älgar, supertrånga broar och en salladsbar mitt kött-ätar-land.... Att sköta en blogg är f** inte lätt ska ni veta, bilder, kameror, datorer, texter, skit-uppkopplingar och noll respons. Vad gör jag egentligen hahaha. Så ni får en bild från en stuga i Gäddede som bjussade på kaffe och värsta jämt-dialekten kryddat med "du e tockholmsjävel va?"

2 kommentarer:

  1. Hur mycket respons begär du? ;)
    Räcker det inte med att man läser bara, den är ju i alla fall spännande som fan ska du veta!

    Har du mail utifall man kan skicka lite roliga bilder man får tag på osv :)))

    SvaraRadera
  2. Det går alldeles utmärkt att skicka bilder till mats.lindbergh@hsr.se.... ;)

    SvaraRadera