onsdag 8 september 2010

MERA BILDER

Hösten kryper närmare och närmare, och faktum är att jag susade igenom ett gult lövregn idag, vackert men lite vemodigt. I alla fall på den plats jag var, det var liksom bara jag och naturen. Och ibland så bara stumnar jag av utsikten, landskapet och vädret. Kolla bara in bilden här nedan så förstår ni vad jag menar..... Håll Sverige Rent!!

Och så här såg min kollegas dag ut, betydligt dimmigare än min kan man ju konstatera, eller var det sena nätter och disig blick tro? Nä inte hos Dahlin inte ;) Förresten, tänkte slänga upp några bilder från Hetting också för han messade skrothämtningsbilder från någon ö idag. Och det klart det var värt att publiceras, men.... jag råkade strula med ett inlägg lite nyss och jag orkade inte göra om allting igen. Så det får komma sedan.... håll till godo med Lasses bilder här nere nu istället.


2 kommentarer:

  1. Äsch... inte publicera mina bilder ????
    ;)

    SvaraRadera
  2. Sverige är bra vackert:-) Visst motiverar sådan naturromantik att man går till jobbet om dagarna för att bevara det just så!

    SvaraRadera