måndag 6 september 2010

HSR TWITTRAR


Såg att HSR hade ett inlägg på Twitter om Oskar Linnros och en video om recykling i papperskretsen. Stort av en Gnagare, så jag hakar på och lägger upp den lilla video-snutten HÄR. Visst är vi lite lika, om man bortser från åldern, luggen och skinnjackan hehe.

Vill också passa på att säga att jag har varit bra duktig dessa dagar och raggat hem minst 9 ton metall ;) Det är ju också återvinning menar jag... får jag bonus? Med en polisradio skulle jag hinna dubbla summan liksom.

Förresten, tänkvärt värre för oss som kör hundra mil i veckan. Ove mailade den här bilden, klicka och läs, och lär.... rätt som det är så händer det något, eller nej det klart det inte gör men håll koll på "prylarna". Får ni inte upp bilden (blogg-sidan är kass, så klicka på den HÄR länken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar