lördag 25 april 2009

BRUTAL SMÄRTA



Äntligen fredag, dags att slappa lite, må gott och äta/dricka något mumsigt… trodde jag ja. Det blev akuten och en morfinspruta i arslet. Gott? Nja inte direkt!
Jag åkte så klart på ännu en njurstensattack och jag försökte verkligen att hålla ut i det längsta, men till slut kunde jag inte gå upprätt längre pga smärtan.
För det gör SKITONT!
Så det blev sprutor och annat smått och gott i 3-4 timmar på Norrtälje sjukhus. Tur dock att det är helg och fritid i alla fall, jag menar för jobbets skull liksom ;) Och just nu ligger jag här och kvider som en liten italiensk fotbollsspelare och det känns som man har blivit överkörd av en lastbil.
Fan, vilken vecka, utlåst-bilen som inte startade-njursten!
- Men du lever ju i alla fall, sa Lena.
- Skjut mig, sa jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar