torsdag 30 april 2009

TREVLIG VALBORG ALLA

TREVLIG VALBORG alla blogg-läsare!!
Vad "brinner du för"? Passa på att kommentera detta inlägg med sånt du helst vill läsa om, vad väcker ditt intresse, vad saknar du, vad vill du veta? Tycker det vore lite skoj med lite respons, nya tankar och idéer, eller om ni funderar över vad vi föråkare egentligen gör, så passa på att ge mig tipsen. Annars finns ju risken att ni får fortsätta läsa om var jag äter, sover, ski... ops.

Nu över till något helt annat. Varje vecka innan helg så kommer jag att kortfattat ladda upp
"I Backspegeln", och det kan vara allt mellan himmel och jord. Vi testar lite med denna:

Veckans Låt: Rodney Atkins - If You´re Going Trough Hell
(Rodney är perfekt inne i hytten, och det känns nästan som om man körde en 24-meters. Och jag som aldrig har lyssnat på country förut ;)
Veckans Citat: "Kan man tvätta med denna?"
(En mycket mörk man knackade mig på axeln när jag stod och tvättade av framrutan i Enköping, och pekade på fönsterskrapan. Jag svarade med ett "Nja, jo det går nog", och jag undrar fortfarande om han verkligen ställde sig där och "tvättade" bilen.)
Veckans Guldstjärna: Ove Jansson, Länsförsäkringar
Vilken kille, say no moore.... Fixar ALLT!

Sköt om er och en riktigt skön lång-helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar