måndag 28 januari 2013

ELLER HUR


EN PASSANDE T-TRÖJA - PÅ EN FÖRÅKARE

Tack för t-shirten Ove, vad passar väl bättre på min sexiga kropp än denna. Och sen får man väl tolka texten lite hur man vill, men det kanske mest beror på NÄR man har den på sig haha. Lena blev inte så glad igår när hon ropade på mig med den där förföriska rösten och jag gled in i sovrummet med bara tröjan på mig. Det är kallt att sova i bilen nu om ni inte visste det... förresten....
Jag dumförklade mig själv i förra veckan efter min lilla "frys-olycka" med glasflaskor i bilen i samband med minusgrader. Och nu kan jag avslöja att en viss person lyckades göra om bedriften själv, i sin kvarglömda ryggsäck, och det efter att ha skrattat åt mitt misstag för bara några dagar sedan.




"Ryggsäckmannen"?

Bild vid en rastplats dagen efter "konferensen" i förra veckan... såg spåren och tänkte, 
Skriver inte något om dom dagarna då det känns lite för tidigt än, men ja. Vi fick beskedet att Föråkarna snart ska parkera sina kärror för gott, deppigt värre kan jag meddela.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar