tisdag 29 januari 2013

TREVLIGT TREVLIGT

 
 TRÄFFADE LITE BEKANTA ANSIKTEN IDAG - BARA TREVLIGA MÄNNISKOR

Var inne i "stan" idag och passade då på att besöka Länsförsäkringar, och så klart att man fick träffa på lite trevliga och glada människor. Konstigt, men det känns nästan lite som att komma hem även på detta kontor. Kanske inte så konstigt med tanke på alla besök genom åren nu. Stefan Skotte, the one and only, Ove, Patricia, Urban osv... ta mig tusan, kände jag inte igen tjejen i "repan" också, eller inbillade jag mig bara hmmm. Lägger upp en bild på den som jag har sett jobba mest av dom ;)

Avdelning övrigt: Fick också ett litet helg-tips av Ove... om man nu råkar ha glömt korkskruven... om man nu är ute i skogen med en vinare hehe. Nä men ett bra party-trix, funkar även alldeles utmärkt med en telefonkatalog mot en betongvägg. Men gör det på egen risk, eller som jag, ha ALLTID en korkskruv med er.





ELLER så gör man det hela med "lite" finess, och bygger en egen... om man har typ 2000 timmar över.



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar