torsdag 18 april 2013

MERA FILMER



ALLA SÄTT ÄR BRA - FÖRUTOM DOM DÅLIGA

Oddsen på att det här lastbilen fungerar som den ska efter tio "avlastningar" till är nog inte så himla höga, får man pengarna tillbaka får man nog vara glad haha. Skicklig eller inte så kände i alla fall jag att jag led med fordonet, det där måste ha gjort "ont" för den stackars lastbilen ajajaj....

Och när jag ändå håller på så kommer här ett filmklipp med ryska bil-krockar. Det finns hur mycket som helst på nätet men när jag tittar på dom så tänker jag hela tiden på några saker.
- Varför har alla monterade kameror i bilarna?
- Varför spelar dom så fruktansvärt dålig musik allihopa?
- Varför verkar alla köra som värsta idioterna? Tror dom att det är ett tv-spel?
- Varför smiter nästan samtliga från platsen, fotgängare/andra fordon, samt filmaren?
Sen att det är skitbilar, dåliga torkare och uselt väglag går jag inte ens in på.....




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar