onsdag 17 april 2013

1.000 INLÄGG


DETTA INLÄGG BLIR NUMMER 1.000 - TRODDE NI ALDRIG VA :)

(Ganska fantastikt att man nu är uppe i ett tusen blogg-inlägg och flera tusen bilder. Samtidigt så når jag snart 36.000 besökare, och ligger sök-etta på ordet "föråkare" på Google.... helt otroligt.  )








Det är svårt vägval just nu, ska man köra båt eller bil? Just nu är det riktigt dåliga vägar här i skogarna, är det inte översvämmat eller nästan så är det is, lera eller grymma gropar att zickzacka emellan. Men som vanligt så tar sig en föråkare alltid fram dit han ska, det är bara att sakta ner och försöka gilla läget. Även om man får åka lite väl långa omvägar ibland, eller hur Mats Hetting och Ove ;) Förresten, den där sistnämde killen verkade grymt taggad när han kom ner och assisterade mig igår, kundbesöken blev många och han måste ha kört ett tolvtimmars-pass och kört med doping-medel. Tusen tack för hjälpen, nu kan jag stänga Eskilstuna kommun den här veckan tror jag.

Måste också passa på att tacka mamman som hade kokat kaffe enkom för mitt besök i morse, sånt där är bara så gött. Att det sedan var vår-sol och lä intill ladugårdsväggen gjorde ju inte saken sämre. Jättekul när folk är så där vänliga och trevliga, man får liksom pay-back... för trevligare folk än föråkare finns nog inte :)


ps. Någon som ska sälja en bättre begagnad digital-kamera... jag är spekulant i så fall.








"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. GRATTIS Limpan till dina 1000 inlägg. Hoppas att det blir minst tusen till..//Ove

    SvaraRadera
  2. Tack ;) Men det lär nog inte bli 1000 till innan oktober, för som bekant så är jag "mellan två jobb" då.

    Kan ju bli en ny i och för sig haha... hmmm funderar på att döpa den till "Hur har ni det på jobbet, lyckliga människor" ;) ;)

    SvaraRadera