tisdag 23 april 2013

ÅTERKOMMER IMORGON

LITE SEGT JUST NU - DATORKRÅNGEL

Ber så hemskt mycket om ursäkt men jag har strulat med datorer och kameror osv osv, jag kan ju erkänna att jag INTE går och nynnar på den här låten direkt. Men imorgon eller övermorgon ska jag nog kunna vara igång igen hoppas jag. Och ska jag vara ärlig så har jag knappt haft tid i alla fall, någon måste ju jobba också ;)

Äsch, vi tar en liten film va.... den här är bra!
Tror jag ska göra så här med gamla datorer, mobiler och och allting annat också, film kommer haha





ps. Såg just nyss Bayern München krossa Barcelona i Champions League... och jag bara NJUTER!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar