torsdag 11 april 2013

CHEFEN JOBBAR

 
 TREVLIG KOLLEGA DÖK UPP - TACK FÖR HJÄLPEN

Idag när jag närmade mig mitt femte kundbesök i trakterna av Eskilstuna, närmare bestämt Böcklinge (av alla ställen ;) Så fick jag riktigt celebert sällskap, för Ove dyker upp som "gubben-i-lådan". Och som inte det vore nog, han hade ett gäng talböcker med sig också. Tusen tack mannen du är en pärla!
 

Hmmm var ska man börja...

 Så tänkte nog Ove också när vi kom fram till den här lilla högen

Säkring av last

Här blev han dock förbannad, emballaget vi använder är rena skiten. Har sagt det förut, å säger det igen.

Snack om en "Grålle" från 1957, en mycket trevlig kund måste jag säga.

Min reserv-GPS... och Ove fattade ingenting

Och självklart så bjussade jag på kaffe och mazarin


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar