måndag 16 september 2013

HÖSTJOBB


HÖSTVACKERT - PÅ MITT LILLA LANTSTÄLLE

Igår så tog jag mig i kragen och åkte ut till sommarstugan för räfsning/sågning, lite sinnesro kombinerat med fysiskt arbete brukar rensa hjärnan och få igång musklerna... trodde jag ja. Nu sitter man här med träningsvärk i halva kroppen och kommer knappt upp ur soff... ehhh kontorsstolen. Men det var det värt tycker jag för nu är det snyggt där ute i några dagar och jag fick ju njuta av den otroligt vackra svenska hösten. Det är ju nästan sagolikt vackert ute nu, även om inte dom här bilderna är dom bästa så nog är det HÖST i alla fall, eller hur :)













"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar