tisdag 11 augusti 2009

10.000 MILA KLUBBEN


Idag fick jag den här bilden messad från min käre kollega Hetting. Tiotusen mil, det är RESPEKT! Själv är jag "bara" medlem i dito-klubben uppe i det blå hehe...
Men det blir mååånga låååånga mil för oss föråkare kan jag säga, igår gjorde jag 34 och idag 32. Det är ju inte direkt enklare "här upp" i norr med avlämningsställen osv, det du Hetting (som har typ 4 mil t.o.r i "pytte-Skåne" ;)

Tack idag till Macken i Järvsö, Hassela-damen och grabben på moppe i ehh.... ehhhh.... Ramsjö typ. Och Elite Hotel i Sundsvall som tryckte in mig trots fullbokning.

ps. OVE/LASSE vi behöver verkligen nya abonnemang för internet, mitt har aldrig täckning fast egentligen spelar det ingen roll, för det verkar ändå ha dött fullständigt! Jag kör privat... ett tag till!

1 kommentar:

  1. Slawek hälsar att han närmar sig 9000 mil på måndag ;) Han hälsar att vi ses på onsdag. Men han har ju 1000 mil till 10.000 :P

    SvaraRadera