fredag 28 augusti 2009

GRATTIS HETTING


GRATTIS HETTING, femtio bast är stort ;)
Hittade den här bilden från julfesten 2004 på Långholmen och din coolaste frissa ever. Och jag måste ju på en gång be om ursäkt att jag inte kunde vara med på ditt "firande" idag på HSR. Men jag hade inbokat möte som jag inte kunde vara utan sedan länge, synd att jag inte fick reda på det förrän idag.

Du är värd all uppmärksamshet även om du redan har den ;) Jag kan bara tala för mig själv, men jag tror att samtliga föråkare och kontors-råttor håller med mig när jag här utbringar ett fyfaldigt leve för dig....
"HETTING LEVE.... HURRA HURRA HURRA HURRA!!"
Fira lagom i helgen och njut av livet, nu har du femtio år kvar (som icke-blossare). Imponerande att du verkar klara av det med bravur, jag blir faktiskt lite avundsjuk. Men för att hålla världsekonomin igång så fortsätter jag ett tag till, jag menar jag är ju bara strax över 40.

GRATTIS JÄMTLAND, på måndag kommer vi!
Det är dags att köra över stolta Jämtland och jag, Lasse och Kaj dundrar upp för att se till att Norrland ska få det rent och vackert. Det kommer att bli mycket bilåkande, men vi slipper förhoppningsvis snön, alltid något. Ha en bra helg nu alla så hörs vi snart igen.

Ps. Nyhet. Håll koll på lördagar, då summeras veckans......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar