torsdag 7 januari 2010

HOCKEYKVÄLL


Igår var det hockeykväll på Globen med grabbarna, och jag fick med mig ett bild-bevis hem. Nämligen att AIK rör sig snabbare än alla andra på isen just nu. Kolla in de "svarta" så ser ni att alla figurerna är suddiga och man kan inte ens läsa namnen på ryggarna. Medan man lätthet kan avläsa de "vita" västeråsarna. Slutsummering, allt som blir suddigt rör sig snabbt, det som inte gör det står stilla.... Elitserien se upp, här kommer AIK!
Förresten, AIK - Västerås slutade 4-0. Tyvärr missade jag något mål, och orsaken till det var att man stod och drack iskall öl... när det blåste fram vindar på 30 minus utanför (?)

För övrigt så kan jag upplysa om att Transportern dog igår (igen), trots alla mina små-starter då och då. Så om jag blir sen in på måndag så vet ni varför.