tisdag 19 januari 2010

UPPE MED TUPPEN


Så här lugnt och skönt såg det ut på kontoret i morse vid sju-tiden, softish.
Igår kväll kunde jag bara inte somna, jo någon gång vid 2-3 kanske, och sen vaknar jag trots det redan vid 05.00 och kunde inte somna om, och hur irriterande är inte det? Så efter en kvart så slängde jag i mig en kopp kaffe och gick ut och skottade fram bilen och drog iväg mot Stockholm. Knappt en timme senare klev jag in på ett tyst och öde kontor, nästan. Gunnel kom exakt samtidigt så lite sällskap fick jag, och det klart, andra sov säket skitgott där hemma i sina sängar.

Status på kontoret är annars att vi föråkare försöker planera inför kommande veckor och en del av oss hjälper till med konferensplaneringen den 2/2. Så lite pysslande blir det, men annars är det väldigt lugnt just nu. Faktum är att jag nog plockar ut ett par kompdagar i veckoslutet och sover ikapp det jag förlorat idag.... zzzzz

ps. min lilla plats är längst ner i hörnet på den övre bilden ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar