fredag 29 januari 2010

MAN VILL BARA DÖ


Så här satt jag inatt och under hela min lediga fredag, jag som sjöng om "freeedasmyyys" igår. Det blev alltså det rakt motsatta, en helt urlakad kille med träningsvärk i hela kroppen. Det måste vara tjugo år sedan jag var så här sjukt sjuk, men jag börjar redan hämta mig så varar det bara ett dygn så kan jag ta det. Ett glas vatten har aldrig smakat så gott som det jag drack nyss, helt makalöst gott, och det var bara vatten! Hoppas verkligen att ni andra slipper detta, för det var inge skoj alls.

Det får alltså bli "lööördasmyyys" istället, om jag hinner. Fotbollscup i metropolen Rimbo som jag måste bevaka då några av "mina" killar ska matchas med A-laget. För det händer massor i år då små-killarna helt plötsligt blir stora och ska spela pojkallsvenskan osv osv. Och så länge "min lilla Ludde" är med är jag ju självklart nöjd. Förresten, sponsor till nytt matchställ sökes fortfarande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar