måndag 8 februari 2010

GRATTIS KONTORET

Med hänsyn till mina arbetskamrater så väljer jag att idag stanna kvar i sängen och snörvla och inte storma in nysandes på kontoret och sänka dom med några små, gröna, äckliga baciller. Förkyld helt enkelt, så grattis kontoret, ni slipper se mig hehe. Passande att nu i lite lugnare tider passa på att ta alla förkylningar på en gång tänkte jag, det känns lite så i alla fall, magsjuka, bihålor och nu detta liksom. Men jag går en underbar vår till mötes nu, frisk som f**, full med energi och arbetslust, utvilad och med sprudlande vårkänslor....

Hoppas alla ni andra mår bra bara, så ses vi när vi ses..... ATJOO!!!

2 kommentarer:

  1. Ja stanna hemma...kom inte hit och smitta ner oss !!!! Jag kan skicka över en lista på kunder du kan ringa via mail ;)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Limpan..//Ove

    SvaraRadera