fredag 12 februari 2010

HJÄLP


Har nu ägnat nästan två dagar åt att få det där el-felet åtgärdat på bilen, men icke sa nicke. Men jag tror det börjar närma sig, i alla fall om man läser dessa noteringar efter dagens inlämning. Det lutar åt Sollentuna nästa för min del, så jag hoppas jag kan få det vidimerat av fordonsansvarige ;)

Gissa om jag fick motion efter sjuksängen förresten, fram och tillbaka till två (!) bilverkstäder idag och det är nog minst fyra kilometer enkel gångväg. Så jag knallade omkring som värsta by-fånen utan bil i ett par timmar, i iskall motvind, iklädd för tunn jacka. Jag hade nämligen min egen kärra inlämnad också för lite småfel som hade dykt upp efter senaste servicen. Lämna INTE in din bil på service om du inte har fel på den, det blir bara värre nu för tiden. Klant-skallar ;)

Ha en trevlig helg på er, själv blir det idel ädel fotboll, säsongen börjar nu. Först till Lidingö för att lämpa av grabben och ett par till för Upplands-camp över helgen, de trettio bästa samlas och utvecklas (förhoppningsvis). Sen blir det fotbolls-gala på kvällen och vem vet, man kanske är nominerad haha. Och jag kan ju avslöja en sak här som inte "dom" vet, att jag tackade ja igår till att ingå i styrelsen. Nu blir det åka av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar