måndag 13 december 2010

TIPS

Lägg ALDRIG in en hopfrusen hög med lysrör i bilen, allra helst inte om dom suttit i taket på ett svinhus. För dom tinar nämligen sakta upp.... och skiten som sitter på dom rinner av och sprider sig överallt.... och sen börjar det lukta.... Stinka!! Heliga Guds moder, jag bara måste hem och städa ur rubbet i den, spola ur och skrubba med åtta liter "lukta gott". Den Wonderbaum jag köpte och hängde in blev "uppkäkad" på en kvart, så nu hänger den där stendöd, luktar noll. Men bilen stinker fortfarande gris-skit!

Förresten, nu är det bara ett par dagar kvar så är man jul-ledig. Drar till London på torsdag och sen kanske man får lite mer tid över för bloggen, det har varit köriga veckor den senaste tiden ska ni veta. Jag dammar fram som en galning och vet knappt var jag är längre.... semester!!!

Ha re ;)

2 kommentarer:

  1. Limpan min hjälte,

    Jag sänder dig en näve "doftgranar" imorgon.

    Hälsningar från en ny badad..//Ove

    SvaraRadera
  2. Tack kompis... Funderade på om du skulle skicka typ tio Armani-deodoranter istället hehe

    Förresten, en nybadad Ove lät lite läskigt, du vet en annan tänker ju i "bilder". Hoppas verkligen att du hade morgonrocken på dig när du skrev dina meningar ;)

    SvaraRadera