tisdag 14 december 2010

VAD SKA MAN SÄGA

Snacka om att man kan strula till det ibland liksom. Jag passerade Stockholm idag för att hämta hem kameran jag glömde där i förra veckan, och när jag så bara är en mil hemifrån så ringer min mobil. - Tjena det är Niklas, har du min mobil i fickan.... "Känna känna" och mycket riktigt där ligger den. Hade alltså av misstag fått med mig hans lur (som är identisk med min) så nu måste jag in till "stan" imorgon igen för att alla ska bli nöjda och glada. Shit!

En annan sak som var liiiiite trist var när jag ska kolla in bilderna, för kameran var nämligen sop-tom på bilder??? Någon klåfingrig hade varit på den och lyckats med konststrycket att radera hela minnet. Massor av bilder och roliga filmer borta, kaputt, lost in space....hur mycket oflyt kan man ha? Jo just det ja, dom hissade upp Södertäljebron mitt framför ögonen på mig för en "kontroll" (sa dom på radion) i en halvtimme. Tre bilar till och jag hade hunnit smita under bommarna.

Fast jag är GLAD ändå, det är ju en härlig dag med sol och ett brutalt vackert landskap. Och snart är man ju ledig också, London, Jämtland, julafton och nyårsfester
Ha en trevlig kväll "bloggers" ;)




1 kommentar:

  1. Får låsa in mobiltelefonen i kassaskåpet framöver så man slipper åka till danderyd busstation på morgnarna och hämta den ;)

    Hade fint i London och GRATTIS på 50-ÅRSDAGEN !!!!!

    /Niclas

    SvaraRadera