onsdag 1 december 2010

ADVENTSKALENDERN 1

Tänkte försöka mig på att lägga in några gamla bilder (från mitt "lilla" arkiv) varje dag fram till julafton, med undantag för dagar utan uppkoppling och ej datortillgång. Och det får bli något litet larvigt tema, dock ej jul-baserat, samt att vissa dagar lär ju bli sämre än andra om jag säger så ;)

Jag börjar idag 2010 1/12 med LUCKA 1 och temat MAT!
En föråkares ständiga "problem", att få i sig mat. Jag hoppas ni förstår att man inte lever som där hemma liksom, går till kylskåpet i tofflorna och hämtar det man vill ha. Nä här gäller det att leta bland det som finns att tillgå, allt från billiga korvkiosker till svindyra hotellbarer beroendes på var man befinner sig... varje dag! Min topp-tre-lista blir....
1. Spicy Hot, thai i Västerås
2. Akropolis, grekiskt i Sala
3. Eastern Palace, kines/mongoliskt i Östersund.
Sämst... Sibylla utanför Sundsvall

ps. Och tjock börjar man bli också....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar