fredag 23 mars 2012

NU FUNGERAR DET IGEN



Nu verkar det som att bildfunktionen har kommit igång igen, men det är mycket strul nu kan jag säga, eller beror det enbart på att det är jag som känner mig trött och sliten haha. Det blir lätt så när chefen ringer och väcker en på morgonkvisten... ja jag försov mig... igen!

PS. Ett stort grattis till Andreas och Siv som fick tillökning idag! Grattis!!


Utefika på torsdagen efter en skön promenad.

Skotte instruerar oss inför den "påhittade fyllestyrningen", alltså ingen alkohol men glasögon som gjorde det hela verklighetstroget.

På väg bort för att ställa upp dom koner som jag manglade ner, sämst idag typ.

Ove och Slawomir.

Eva-Lena och Karin verkade ha roligt.

Hetting hehe.

Mona fick priset, startkablar ;)

Och så här glad blev hon, discodrottningarna Jane och Mona

Hemresa och det här är grymt, två föråkare som passerar en Lotus mellan Ludvika och Västerås.



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar